5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα

Μετά την πάσα (blog tag) απο τον φίλτατο adamo γράφω για 5 πράγματα που νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν ξέρετε για εμένα:

  1. Μέχρι τα 26 μου σιχαινόμουνα το τυρί – πάντα μου άρεσαν τα ζυμαρικά. Τα μοναδικά φαγητά που δεν μ’ αρέσουν είναι το συκώτι και τα κουκιά.
  2. Μικρός έμαθα να παίζω κιθάρα αλλά δεν έχω καμία στο σπίτι. Στο στρατό έμαθα σ’ ένα μήνα να παίζω Ευφώνιο και κατ’ επέκταση έπαιζα και Τρομπόνι με βαλβίδες. Τελευταία ανακαλύπτω πόσο κεντρικό ρόλο έχει η μουσική στη ζωή μου. Ακόμη θέλω να γίνω τεχνικός ήχου.
  3. Τα πρώτα προγράμματά μου ήταν σε BASIC και μετά σε Assembly σ’ ένα ZX Spectrum+ και σ’ ένα BBC Master. Στο BBC Master έφτιαξα την πρώτη μου database που ήταν μία ηλεκτρονική ατζέντα (το πρόγραμμα και τα δεδομένα ακόμη υπάρχουν στο πατρικό μου σπίτι σ’ ένα 5¼-inch minifloppy). Στα μεταπτυχιακά ασχολήθηκα με Information retrieval και έπαιζα με GBytes σε μια εποχή που οι σκληροί 1 GByte ήταν το όνειρο κάθε pc-enthusiast. Πέρυσι δούλεψα (όχι σε τεχνικό επίπεδο😦 ) για ένα back-end σύστημα ψηφιακής βιβλιοθήκης με αρχικό χώρο αποθήκευσης 3×15 TBytes με προδιαγραφές high availability και disaster recovery.
  4. Το 2001 κέρδισα διαγωνισμό business plan στο εξωτερικό. Με δύο συνεταίρους , πήραμε χρηματοδότηση που οδήγησε σε startup επιχείρησης λογισμικού για την αεροδυναμική ανάλυση και ταυτόχρονη σχεδίαση πανιών για ιστιοπλοϊκά. Το 2002 είχαμε προσφορά εξαγοράς από τη North Sails. Θέλω πολύ να ξανα-ξεκινήσω επιχείρηση και το βρίσκω πολύ δύσκολο να το πραγματοποιήσω στην Ελλάδα (work under construction).
  5. Πρόσφατα συνειδητοποίησα ότι υπό συγκεκριμένες συνθήκες είμαι σκληρός και κρατάω σε απόσταση πρόσωπα που αγαπώ και μ’ αγαπούν και θέλουν να είναι πιο κοντά μου. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να διορθώσω αυτό το «bug» στο δεύτερο ήμισυ των πρώτων -άντα που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς.

Και τώρα με τη σειρά μου κάνω πάσα σε πέντε εκλεκτά άτομα που θέλω να μάθω ακόμα περισσότερα γι’ αυτούς:

coboroz
severin
paper flowers
theprincessonthepea
πολυβιος

5 responses to “5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα

  1. ωραία τις πετάς τις πάσες σου,, εεεεε?😛

  2. Μάλλον είναι 5 *από* τα πράγματα που δεν ξέρουμε για σένα.

    oh, dear, βαρύ το φορτίο της πάσας. Ενδιαφέρον όμως…χμ…Θα σκεφτώ, θα γράψω και μετά θα κοιτάξω τί γράφουν και οι υπόλοιποι!

  3. Παράθεμα: 5 πράγματα που δεν ξέρεις για μένα « The Princess On The Pea

  4. Hello! Κι από μένα…

    Είναι δυνατόν να είσαι μακαρονάς και να απεχθάνεσαι το τυρί!!!?

    Καλά, για το 3)… κινέζικα για μένα! Κινέζικα! Τίποτα δεν κατάλαβα;-)

  5. @princess: Ωραία δεν είναι;😎

    @severin: Μάλλον είναι 5 *από* τα πράγματα που δεν ξέρετε για μένα και δεν είχα πρόβλημα να τα μοιραστώ😉

    @leigh-cheri: Hello U! Με τσάκωσες με το τυρί. Ήταν η εξαίρεση.. όπως και το τοστ (μόνο λιωμένο τυρί φυσικά!)

Σχολιάστε

