Spend more and heaven shall be achieved

Antimedia Poster

Οι διαφημιστές ξέρουν ακριβώς τι κάνουν. Αυτό είναι σίγουρο. Ένα τοις εκατό του παγκόσμιου ΑΕΠ ξοδεύεται στη διαφήμιση. Μιλάμε για πολλά λεφτά. Δις! Η διαφήμιση δουλεύει. Όσο προσποιούμαστε ότι δεν δουλεύει τόσο αποδοτικότερη γίνεται. Γι’ αυτό το λόγο οι διαφημιστές ξοδεύουν πολύ χρόνο για να είναι η επιφάνεια του μηνύματός τους μπανάλ. Το κρυμμένο μήνυμα είναι αυτό που πρέπει να ψάξουμε. Πολύ συχνά αυτό είναι πολυπλοκότερο απ’ ό,τι φαίνεται στην επιφάνεια. Οι διαφημιστές καταφέρνουν και χειρίζονται επιδέξια αυτό που δεν λένε πολύ καλύτερα απ’ αυτό που πραγματικά λένε.

Το κείμενο είναι μια προσπάθεια μετάφρασης του Manifesto for Subliminal Manipulation. Το πόστερ είναι απο το Blind Authority

3 responses to “Spend more and heaven shall be achieved

  1. πληρώνονται αδρά ακριβώς γι αυτό: για να μην το λένε.
    ξέρεις πόσο πιέζονται για να γίνουν τόοοοοσο επιδέξιοι?
    και ξέρεις τί κάνουν όταν πιέζονται?
    ξοδεύουν κι αυτοί.
    κι αγοράζουν προϊόντα που διαφημίζονται από άλλους συναδέλφους.

    ξοδεύω άρα υπάρχω. τώρα, και στον παράδεισο…

  2. Μα μέλη της μηχανής είναι και οι διαφημιστές! Την «πατάνε» και αυτοί στο subliminal persuation. Είδα ένα ντοκυμαντέρ σχετικό πριν απο κάτι χρόνια το οποίο απέδειξε ακριβώς αυτό! Έβαλαν διαφημιστές να φτιάξουν μία διαφήμιση για ένα νεκροταφείο ζώων. Αυτό που τελικά έφτιαξαν ήταν ένα συγκέρασμα διαφόρων μηνυμάτων που είδαν προηγουμένως τα οποία είχε τοποθετήσει διακριτικά στο πορεία τους προς το στούντιο ο παραγωγός του ντοκυμαντέρ🙂

    Τώρα που το θυμάμαι, η διαφήμιση για το νεκροταφείο ζώων περιείχε το μήνυμα ότι τα ζώα δεν πεθαίνουν αλλά πάνε στον παράδεισο!

  3. ποιόν παράδεισο? του shopping?😛

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s