Επιστροφή;

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες!

Ο μοναδικόψαρος ζει και βασιλεύει. Μπορεί να μην γράφω (και ας με συγχωρέσουν όσοι με παρακινούν να γράψω κάτι) αλλά μου συμβαίνουν πολλά και κυρίως καλά🙂 Δεν υπάρχει χρόνος για το παραμελημένο μπλογκάκι μου… Μου πέρασε απ’ το μυαλό να το κατεβάσω αλλά δεν του αξίζει. Σκέφτομαι να γράφω μικρότερα impromptu ποστάκια αφού δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου. Θα δείξει…

Σας φιλώ και να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι!

ΥΓ: Να πάτε να δείτε το Happy-Go-Lucky του Mike Leigh! Δεν είναι η χαζοχαρούμενη ταινία που προμοτάρει το τρέιλερ – προφανώς οι marketeers θεώρησαν καλό να ξεγελάσουν το «μη σινεφίλ» κοινό.

4 responses to “Επιστροφή;

  1. ευχαριστώ για τα φιλιά! τα πήρα και ανταποδίδω!

    να είσαι πάντα καλά και χαρούμενος και εσύ με την σειρά σου. και εύχομαι πάντα καλά νέα!

    φτου σκόρδα!🙂

  2. Πήγα να πέσω από την καρέκλα μόλις είδα σχόλιο από εσένα στο blog μου. Αντε, καλώς ξανάρθες στην μπλογκόσφαιρα.

  3. wb!

    Είναι όμορφο να έχουν άλλα (καλύτερα) πρόγματα προτεραιότητα (-;

    Time management που λέει κι ο adamo (-:

Σχολιάστε

