Kristeen Young

Kristeen Young - Kill the Father

H Kristeen young ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη στη συναυλία του Morrissey. Με τέτοιο support δικαιώνονται και τα 45€ 🙂

Στο myspace προφίλ της χαρακτηρίζει τη μουσική της ως «πιάνο-πανκ» και «ποπ-όπερα». Θα προσθέσω ότι έχει πολλές επιρροές απο τζαζ και αμερικανική φολκ. Η φωνή της έχει απίστευτη έκταση που θυμίζει την Diamanda Galas και την Alison Goldfrapp (στο Felt Mountain). Παράλληλα το πιάνο/synth της είναι λες και παίζει είναι πριν το τέλος του κόσμου… με αλλόκοτα progressions και τέμπος (πάλι θυμίζει Diamanda).

Πολλά kudos και στον ντράμερ («Baby» Jeff White) που την συνόδεψε. Απ’ τους σπάνιους του είδους που δεν βαράνε αλλά παίζουν μουσική… κάπους μου θύμισε τον Budgie των Banshees.

Εδώ το Kill the Father απ’ το τελευταίο της single (link expires in 7 days)

15 responses to “Kristeen Young

  1. Και μένα μου άρεσε πάρα πολύ.
    Κάπως σαν την Tori Amos on speed με ολίγη από PJ😉

  2. Που ήσουνα στη συναυλία Μαρκησία;! Έλεγα στην παρέα μου ότι η φωνή της έφερνε απο Αμερικάνικη φολκ και με κοιτούσαν παράξενα.. Άκουσα και ένα «άσχετο» και αυτό ήταν με τις απόψεις μου για την Young. Στον Morrissey ήταν ευκολότερα τα πράγματα🙂

  3. Δεν ήταν απλώς καλή! Ήταν απίστευτη!!!… Σε καθήλωνε… Φυσικά μετά την συναυλία αγόρασα το cd της και δεν έχω σταματήσει να το ακούω έκτοτε!…

  4. Γαμώτο εγώ δεν το πρόλαβα το σιντί της, είχε εξαντληθεί!
    έψαξα να κατεβάσω, δεν βρήκα τίποτα…οπότε έξτρα θενξ για το τραγουδάκι!😉

    Unique, ήμουν μπροστά μπροστά. Σαν να λέμε, δεύτερη σειρά αρένα, φάτσα ο Moz🙂

    φαντάζομαι κι εσύ εκεί τριγύρω ήσουνα!

  5. Και εγώ δεν το πήρα γιατί είχε ουρά. Θα σου στείλω το άλλο track του single το βράδυ.. Για το LP να ζητήσουμε χάρη απ τον/την C. πιο πάνω;😉

    Δεν ήμουν τόσο μπροστά στον Moz όσο εσύ με την Sadie. Πουκάμισο δεν μας έτυχε.. μόνο μιά χάρτινη ρουκέτα που πέταξε στο τέλος🙂

  6. Unique Fish σε ευχαριστώ πολύ!
    το μοναδικό της που βρήκα είναι το Rotting on the Vine – μπορώ να στο στείλω αν θες🙂

    (το μέιλ μου είναι στο προφίλ μου)

    συμφωνώ, να ζητήσουμε τη χάρη από τον/ την C., αν έχει την ευγενή καλοσύνη!

    το πουκάμισο είναι σε καλά χέρια!😉

  7. Λοιπόν αγαποιτοί/ές Unique Fish και Μαρκησία, αν έχετε κάποιον τρόπο να προτείνετε για το πως θα μπορούσα ίσως να σας εξηπυρετήσω με το cd ενημερώστε με. Δυστυχώς απ’ όσο έψαξα κι εγώ, downloads δεν υπάρχουν πουθενά, εκτός από κάποια κλιπάκια τέλεια που έχει στο επίσημο site της http://www.kristeenyoung.com
    Φαντάζομαι βέβαια πως θα υπάρχουν και στο εμπόριο όλες οι ως τώρα δισκογραφικές της δουλειές. Θα τις ψάξω και αυτές σίγουρα και θα σας ενημερώσω αν είναι εξίσου καλές και αν επίσης σας ενδιαφέρει. Η κοπέλα είναι ταλεντάρα! Είχα καιρό να ενθουσιαστώ έτσι με καλλιτέχνη!
    Αλήθεια… Diamanda Galas έχετε ακούσει ποτέ?…

    Υ.Γ. Ρε παιδιά….λύστε μου και την εξής απορία αν μπορείτε… όταν έφευγαν από την σκηνή τα μέλη της μπάντας, τί ήταν αυτά που πετάξανε στο κοινό, πριν από την χάρτινη ρουκέτα?

  8. Ευχαριστώ για την απάντηση C. Όντως τα κλιπάκια είναι υπέροχα. Βλέπω το πάμε για τη δημιουργία του ελληνικού φαν κλαμπ της Young!😀

    Έβαλα μπρος την τεχνολογία και βρήκα album της (Χ, Breasticles, Enemy, Meet Miss Young and Her All Boy Band). Θα επικοινωνήσουμε με email για τα περαιτέρω😉

    @C. Diamanda Galas έχω ακούσει και επίσης την είδα live το 2001 στο εξωτερικό🙂 Απίστευτη φωνή και έντονα πολιτικοποιημένοι στίχοι. Συστήνω να ακούσεις το Malediction and Prayer για αρχή.

    Η Μαρκησία ίσως ξέρει τι πέταξε στο κοινό η μπάντα πριν τη ρουκέτα.

  9. Γειά σας κι από μένα και καλό μήνα🙂

    Τα μέλη της μπάντας πέταξαν στον κόσμο τις πένες από τις κιθάρες τους (για τις οποίες επίσης έγινε χαμός😉

  10. Ax! H8ela poly na paw se auth th synaulia. Kai meta apo to post sou skaw pio poly!

  11. Τέσσερα άλμπουμ της είναι ήδη στο yousendit.
    Τα links με μέιλ🙂

  12. Χίλια ευχαριστώ για τα album Unique Fish!!!! Αν και με την απλή μου σύνδεση θα χρειαστεί μάλλον καμιά βδομάδα να τα κατεβάσω!… Χα χα χα χα!!! Αλλά χαλάλι! Και με την σειρά μου λοιπόν…εγώ τελικά για να σας διαθέσω κάπως το «The Orphans» περιμένω οδηγίες… Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι και πολύ μέσα στα πράγματα… Θα εκτιμούσα κάποιες συμβουλές μέσω mail, αν και τους ελληνικούς χαρακτήρες σε όσα mail μου έχεις στείλει Unique Fish δυστυχώς δεν μου τους εμφανίζει, παρά μόνο σαν Κινέζικα ή κατι παρόμοιο! 😦 Εν αναμονή οδηγιών λοιπόν… Ως τότε να περνάτε όλοι καλά!

    Υ.Γ. Ευχαριστώ και για την συμβουλή περί Diamanda… Η αλήθεια είναι πως έχω ήδη σχεδόν τα περισσότερα album της και την έχω παρακολουθήσει επίσης live και μάλιστα για καλή μου τύχη με ελάχιστο κοινό στην ίδια την Θεσσαλονίκη!!! Απίστευτη!… Έτσι με το παραπάνω μου σχόλιο στην ουσία την πρότεινα και σε άλλους…😉

    Υ.Γ.2 Αλήθεια…το Unique Fish από που προκύπτει αν δεν γίνομαι αδιάκριτη?…

  13. Δεν κάνει κόπο C. Είναι 4 τα άλμπουμ που σου έστειλα. Δεν έχεις κανα φιλαράκι με ADSL να στα κατεβάσει στο πιτς φιτίλι και να στα γράψει σε CD;🙂 Σου έστειλα greeklish μέιλ με γρήγορες οδηγίες. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα.

    Απίστευτη η Diamanda στα live, αν και πρόσφατα άκουσα ότι η φωνή της «τσάκισε»😦

    Το Unique Fish. χμμ. Καμιά φορά νιώθω ότι όλοι είμαστε σαν ψάρια μες τη γυάλα. Κάθε ψάρι όμως είναι μοναδικό. Πρώτα μου ήρθε το motto του μπλογκ «not another fish in the bowl» και μετά τ’ όνομα. voila🙂

  14. tin eida sto arena sto berolino kai einai thea!!!!!!!!!!!emena prosopika mou thymizei kate bush…

Σχολιάστε

