Όλοι κρύβουμε ένα Μάκη μέσα μας…

peripoliko.jpgΠρέπει να πέρασαν εφτά μήνες απο τότε που με τσάκωσε ένα περιπολικό να περνώ μια διασταύρωση με κόκκινο φανάρι. Έγινε στις 5 το πρωί σε άδειο κεντρικό δρόμο ΒΑ προαστίου της Αθήνας.

Είχε ήδη γίνει κόκκινο-κατακόκκινο το φανάρι που πέρασα με ταχύτητα. Απ’ την άλλη παραμόνευε το περιπολικό με τα φώτα σβηστά. Με το που περνάω βλέπω μπλε φως, ακούω τη σειρήνα και μια φωνή απ’ τον τηλεβόα να μου λέει να σταματήσω άμεσα στα δεξιά του δρόμου. Βγαίνει ο ένας απ’ τους δύο αστυνομικούς με πλησιάζει και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος (ευτυχώς πρόλαβα να κλείσω το ραδιόφωνο!).

Αστυνομικός: Περάσατε με κόκκινο το γνωρίζετε;
UF: Ναι… λάθος μου.
Α: Μπορούσατε να με τρακάρετε. Εγώ τι σας φταίω κύριε;!
UF: … Έχετε δίκιο.. έκανα λάθος.

(σιγή 3-4 δευτερολέπτων)

Α: Ανοίξτε το πορτμπαγκάζ.

Τ’ ανοίγω, βλέπει ότι δεν κουβαλάω βόμβες, ναρκωτικά κ.λπ… είχα και τρίγωνα και επιστρέφει.
Α: Τα έγγραφά σας παρακαλώ.

Βγάζω ταυτότητα, δίπλωμα, άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια αυτοκινήτου και του τα δίνω. Πάει πίσω στο περιπολικό και περιμένω. Περνάνε περίπου 3-4 λεπτά σκεπτόμενος ότι θα φέρει και θα μου τρίψει στα μούτρα μια καλογραμμένη κλήση. Ενώ χαζεύω με το κινητό μου, ξυπνάει ο Μάκης μέσα μου και επιλέγω να κάνω ηχογράφηση. Βλέπω τον αστυνομικό απ’ τον καθρέφτη να έρχεται προς εμένα και πατάω «start» και βάζω το κινητό στο κάθισμα του συνοδηγού.

Η συνέχεια εδώ.

Πραγματικά δεν θυμάμαι το λόγο που το έκανα αυτό. Τώρα που το σκέφτομαι, αν το παρατηρούσε ο αστυνομικός μπορεί και να την είχα βάψει άσχημα. Το αρχείο το βρήκα τυχαία ψάχνοντας για μια φωτογραφία σ’ ένα backup του κινητού μου!

10 responses to “Όλοι κρύβουμε ένα Μάκη μέσα μας…

  1. καλημέρα!!

    καιρό έχουμε να «τα πούμε». ελπίζω να είσαι καλά! μπεεεε :-)))))

    λοιπόν το αρχειάκι μου θύμισε και τα δικά μου παρόμοια περιστατικά…. πολλές φορές με έχουν «συλλάβει» να κυκλοφορώ με τον γάιδαρο (vespa that is) χωρίς κράνος και επειδή έχω πολύ ειλικρινή στάση «το ξέρω έχετε δίκιο… άλλα κάνει ζέστη… ή έχω βάλει gel στο μαλλί και δεν θέλω να το χαλάσω – ναι το έχω πει και αυτό ο αθεόφοβος – » μου την χαρίζουν.

    respect το the greek police!!

    Καλημπέεεερα!

  2. Ωχ…
    Γιατί τον «δίνεις» έτσι στεγνά τέτοιο καλό κύριο;🙂

  3. προχθές το μεσημέρι με σταμάτησαν σε μπλόκο της εθνικής και μου πήραν για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες άδεια-δίπλωμα-πινακίδες.
    αν ήμουν φταίχτης δεν θα το συζητούσα. όχι ότι δεν ξεπερνούσα το όριο, αλλά έτρεχα με 135, όχι 162 που έδειξε το ραντάρ. απλά γιατί το αυτοκίνητο του πατέρα μου ΔΕΝ «βγάζει» πάνω από 140. είχε πιάσει το αυτοκίνητο στην αριστερή λωρίδα που έτρεχε βολίδα και ΔΕΝ σταμάτησε στο stop του τροχονόμου. Εγώ σταμάτησα αναγκαστικά γιατί ήταν στη μέση του δρόμου και δεν γινόταν αλλιώς.
    Δεν δεχόταν κουβέντα. Και δεν υπήρχε και τρόπος να αποδείξω ότι δεν ήμουν εγώ. Όταν τηλεφώνησα σε φίλο μου τροχονόμο μου είπε ότι ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ είναι να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις το δίκιο σου.
    Τώρα πρέπει να πάω να παρακαλέσω τον διευθυντή της τροχαίας μήπως μου επιστρέψει το δίπλωμα, γιατί ΧΑΘΗΚΑ χωρίς αυτοκίνητο. Και η συμβουλή του φίλου μου ήταν να μην αναφέρω καν όλα αυτά περί ανθρώπινου λάθους, γιατί «την έβαψα»…

  4. @sheep: καλησμπεεεερεζζζ! Αυτό το ξαναπείς αυτό με το ζελέ, να το ηχογραφήσεις! Είσαι απίστευτος! Όντως, καμιά φορά οι ειλικρινής στάση «πιάνει».

    @panic: Λες ρε συ; Να μας κυνηγήσει και τους δύο η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος;;;🙂

    @m.hulot: Πέρυσι μου πήραν της πινακίδες και το ξέρω το ζόρι. Το κόλπο με τους τροχονόμους είναι να τους πεις έμμεσα ή άμεσα ότι «έχουν δίκιο». Ικανοποιείς εκεί που δεν το περιμένουν την εξουσιολαγνεία τους και «μαλακώνουν».. Καλά ξεμπερδέματα με το δίπλωμα!

  5. Σε δρόμο σε χωριό με όριο ταχύτητας 40Km/h φλορέτα βρίσκεται παρκαρισμένη στη μέση. Την προσπερνώ λίγο εκνευρισμένος και συνεχίζω. 50m πιο κάτω μου κάνει ο αστυνομικός σήμα:

    – Πηγαίνατε με 64Km/h
    – Πράγματι
    – Γι’αυτό κι εγώ θα σας γράψω για το μικρότερο πρόστιμο

    Με έγραψε για 59Km/h και αφού με είχε ρωτήσει αν είμαι από κανά κοντινό χωριό κλπ.

    – Έχει Αθηναϊκές πινακίδεεεες

  6. Πω πω! Πρόεσεξε μη σε καταλάβουν fish αν το ξανακάνεις (την ηχογράφηση) γιατί είναι παράνομο, το ξέρεις, έ;

    ΥΓ. Τί κάνεις ρε ψυχή, χαθήκαμαν!

  7. ama theleis voitheia sti parakolouthisi des kai edo

  8. lol βλέπω τη μισή γνωστή επερεσία της ελληνικής ιντερνετικής κυρα γιώργαινας να διαβάζει το βλογκ αυτό και να τρώει τα νύχια της.😛😛

    η κακιά η σκέψη….γιατί σε είπε την αξία ;;;; Λές να θελε τα μισά😛😛😛

    Κατά τα άλλα τυχερός ήσουν🙂 Να του ανάβεις κεράκι κάθε φορά που θα περνάς απο Αστυνομικό τμήμα😛😛

    φιλικά Γιάννης.

  9. Ο μπατσουλίνος για να σου κοιτάξει το trunk πρέπει να έχει ένταλμα έρευνας…
    Τελευταία έγινα κι εγώ ΜακηςΕυαγγελατοςΡεπορταζχωριςΦακελους… καιρός να διεκδικήσουμε τα δικαιόματά μας και χωρίς ντοκουμέντα κρυφής κάμερας δεν κάνεις τίποτα στην χώρα του μουσακά.

  10. δικαιώματα με «ω» … Dyslectic here…

Σχολιάστε

