Τριχοκουβέντα

Χθεσινός πρωινός κρεβατοδιάλογος
(Εναλλακτικός τίτλος «Είμαστε εν δυνάμει φετιχιστές».)

– She: Χθες βρήκα τρίχες σου στον καναπέ πίσω απ’ το μαξιλάρι πλάτης.
– UF: Ναι ε;
– Εκεί που σε πήρε ο ύπνος και ήσουν σα μωρό.. γέλαγα μόνη μου!
– Τις ρούφηξε η ηλεκτρική σκούπα τώρα;
– Όχι! Με το χέρι τις πήρα!!!
– (χαμογελάει)
– Σιγά μη βάλω σκούπα! (χαμογελάει)… ωραία ήταν! Μ’ άρεσε που τις βρήκα.
– Κι’ εγώ όταν βρίσκω τρίχες σου… τις παίζω στα δάκτυλά μου.
– Αλήθεια;!!!!
– Ναι. Μετά τις βάζω στο γραφείο πάνω και τις χαζεύω. Πλάκα έχει.. Είναι κάτι τέτοια καμιά φορά…
– Ανώμαλα! (γελάνε μαζί)
– … που σου φέρνουν τον άλλο δίπλα σου.
– Μμμμμ…. συμφωνώ.. και πολλές εικόνες που δεν ξέρεις αν τις είδες ή αν τις έπλασες στο μυαλό σου.
– Τελικά, όλοι είμαστε εν δυνάμει φετιχιστές…

3 responses to “Τριχοκουβέντα

  1. Χμμ….αυτό με τις τρίχες να το προσέχετε, παιδιά, είναι πολύ επικίνδυνο! Μια φορά είχα βρει τρίχες του ξανθού W., ενώ ήμουν με τον μελαχροινό Σ. Το ωραίο είναι ότι ο W. είχε πάψει να υφίσταται στη ζωή μου περίπου δυο μήνες, οι τρίχες του όμως κυλιόντουσαν ακόμα στο πάτωμα της γκαρσονιέρας μου (αυτά παθαίνεις άμα είσαι ανοικοκύρευτη και δε ξέρεις καν σε τί χρησιμεύει η σκούπα). Και ο μελαχροινός Σ. επίσης έπαψε να υφίσταται στη ζωή μου εκείνο το βράδι, όταν με είδε να κλαίω σα ζώον κοιτώντας τις τρίχες του ξανθού (που, παρεπιπτόντως, ήταν μάλλον ο άντρας της ζωής μου)…

  2. Αλί και τρισαλί στους φαλλακρούς! Και θα συνιστούσα αλλού την προσοχή: Μη σας κόψουν καμία τούφα και σας κάνουν μάγια κατόπιν 🙂

  3. Ωπα ρε μαγισσα της Σμυρνης!!!Χαχα!!

Σχολιάστε

