Ποντάροντας στη μούσα μου*

Παρασκευή απόγευμα λαμβάνω email με τίτλο: Η δικαιωση του metal

Χαιρετε,Μετα από 20 χρονια το metal του ’80 επιστρεφει !!!!

Εχοντας το θαρρος να εμφανιστουν με τον πιο ακραιο τροπο
(ακομα και για τα metalικα δεδομενα) οι κατά τα αλλα συμπαθεις
Φιλανδοι Λordi ηρθαν για να ταρακουνησουν την Ευρωπη !

Ψηφιστε τους από συμπαθεια ή εστω από αντιδραση !

Είχα την «έμπνευση» και κοίταξα τις αποδόσεις του «Πάμε Στοίχημα» για τους Φιλανδούς. Έδιναν 10:1 και για πρώτη φορά στη ζωή μου είχα τόσο έντονο τζογαδόρικο προαίσθημα. Το είχα για σίγουρα λεφτά, ανακοίνωσα σε γνωστούς και φίλους ότι θα παίξω 10 ή 20 ευρά.

Τ’ απόγευμα στην επιστροφή απ’ το κουρείο, κυριολεκτικά κοντοστάθηκα έξω απ’ το προπατζίδικο της γειτονιάς. Το σκέφτηκα πολύ, δεν άκουσα το ένστικτο μου και έκανα μεταβολή για σπίτι. Μ’ έκαψε η λογική μου που λυπήθηκε τα χαμένα 20 ευρώ.

Το βράδυ με το που ξεκίνησε η ψηφοφορία συνειδητοποίησα το μέγα λάθος. Άσε που κάποιοι επαγγελματίες τζογαδόροι της παρέας μου είπαν ότι πριν τα ημιτελικά έδιναν στους Φιλανδούς 25:1. Το φυσούσα και δεν κρύωνε. Έτσι, έτσι… για να μάθω ν’ ακούω τη λογική, απόδειξη ότι δεν είμαι φύση τζογαδόρος.

mc2.jpg

Λένε ότι στη ζωή κερδίζουν όσοι ρισκάρουν. Ο φίλτατος MacManus που έκλεισε το blog του εν ριπή οφθαλμού είναι μακράν ειδικότερος στο σπορ του ρίσκου (εντός και εκτός blog-όσφαιρας). Προσευχή στον θεό της ελληνικής blog-όσφαιρας η πρόβλεψη του potatojunkie να βγει αληθινή🙂

*Στη μούσα μου: Όχι, δεν είναι μούσες μου οι Lordi! Ο τίτλος είναι δάνειο απ’ τον Μπουκόφσκι, αν και το συγκεκριμένο βιβλίο νομίζω ότι μεταφράστηκε στα Ελληνικά.

2 responses to “Ποντάροντας στη μούσα μου*

  1. το 'εγώ στα' λεγα' θα κουστεί πολύ κλισέ τώρα;
    χεχε! :p

  2. Κάτι ήξερε η μούσα μου🙂

Σχολιάστε

