Αιωνία του η μνήμη του eurovisionathens.gr

R.I.P. the official Eurovision Site
Πάει.. μας τελείωσε το επίσημο site της Eurovision. Χθες είχε ένα κρυολόγημα αλλά σήμερα χτύπησε πνευμονία. Όπως είπε και η Jamella «το φορεμα της βισση ομως , ολα τα λεφτα«. Κυριολεκτικά όλα, ούτε δρχ για το official Eurovision site.

Προς Ε.Ρ.Τ. Α.Ε: Τα λεφτά μας πίσω ρεεεεεε!

5 responses to “Αιωνία του η μνήμη του eurovisionathens.gr

  1. Όποτε και να δοκίμασα να μπώ πάντως, διαβάζοντας πως είναι down, ανοιγε κανονικά !

  2. Με internet explorer μπαίνω επίσης. Ο Firefox μου βγάζει το μήνυμα του screendump πιο πάνω. Παράξενο, ελπίζω να μην είναι κάτι σχετικό με τον ISP μου και το DNS resolution του Firefox 😐

  3. Με Firefox μπαίνει μια χαρούλα πάντως… Εμένα μου κάνει πρόβλημα όταν πάω να μπω στη σελίδα του πανεπιστημίου μου πάντως, ενώ σε άλλον υπολογιστή δεν το κάνει αυτό… X-FILES!

  4. δεν τα δινανε σε μας να καλυψουμε το εξωτερικο μας χρεος και να μας μεινουν και για ενα σ/β στη καραιβικη βρε ψαρακι μου…
    [χρειαζομαι ενα ταξιδι]

  5. Και εγώ το έβλεπα πεσμένο πολλές φορές. Όχι όλο, αλλα μερικές σελίδες

Σχολιάστε

