Λύσσα κακιά με το Παρα Πέντε

τσίρκο

Τι γίνεται ρε παιδιά; Τι κακό με βρήκε; Απο χθες βαράνε το μπλογκ μου οι megalicious φαν του Παρα Πέντε! Για κάποιο λόγο τα ψαχτήρια πετάνε ένα παλιό μου ποστ στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων «Στο Παρα Πεντε». Έγινε κάτι στη σειρά και φρίκαραν οι ιντερνετόπληκτοι φαν; Μιλάμε για πάνω απο 70 επισκέψεις σε 40 ώρες. Νιώθω και ολίγον πιτσιρίκος με τόση δημοσιότητα! Να βάλω extreme tracking και να βγω απ’ το μόνιδορ;🙂 :)Επειδή με αυτό το ποστ μάλλον θ’ αυξηθεί η κίνηση lol, παραθέτω χρήσιμα links:

Και μια ερώτηση γενικής φύσεως. Ντάλια ή Ντρούνα;🙂 (η 2η απο εκδόσεις Παρά Πέντε)

ΥΓ: Πάλι τσίρκο το έκανα

10 responses to “Λύσσα κακιά με το Παρα Πέντε

  1. Σωστος!
    Θα το κάνω κι εγω. Δεν το σκέφτηκα καθόλου
    χεχεχε
    Και για να σε βοηθήσω…

    παρα πέντε παρα πέντε παρα πέντε παρα πέντε παρα πέντε

    Ντρούνα δαγκωτό

  2. επιμενεις να μ αφηνεις μαλακα μ οσα λες.
    δεν εχω δει ποτε μου τη σειρα, δεν βλεπω τβ.
    και τωρα με που εμπλεξα εδω…δεν εχω ελπιδα καμμια.
    επιτηδες το κανεις?

  3. α και πουσαι, στοΝ pathfinder, οχι στο pathfinder.
    [εδω,οτι δεν μ αφηνεις μαλακα]
    ψαρακι-jam σημειωσατε 10-1

  4. @drugbar σωστός για Ντρούνα. Μ’ έκαψες με τη βοήθεια!

    @Jamella1 επίτηδες; εγώ; τσου! θα τα κόψω τα ποστς νομίζω να μην αφήνω κανένα μαλάκα.. ούτε τον εαυτό μου…

    @Jamella2στο (site) pathfinder.. ακόμη θέλει Ν; Ούτως ή άλλως το δήλωσα ότι είμαι ανορθόγραφος μέσα-μέσα! 10-1; Πότε σκόραρα 10;🙂

  5. yeap ειναι Ο παθφαιντερ
    οπως λεμε Η κετσαπ [το μαθα χθες αυτο περι σαλτσας εγω ελεγα η χωριατισσα ως τωρα ΤΟ κετσαπ]
    παθφαιντερ= ο ιχνηλατης
    κισσ ον ντα λιπς

  6. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

  7. @CompDoll: ooooooooooooo!

    @Jamella.. Διορθώθηκε δασκάλα. Είδες τι κάνουν τα κισσες ον ντα λιπς.. η καλύτερη μέθοδος διδασκαλίας! ειδικά για ωρθωγραφοία!🙂

  8. τωρα κισσ ον ντα λιπς θελεις ή νταντα ? ανωρθωγραφαι.
    ^^

  9. Πρόσθεσε εαν θες και αυτο http://www.goparapente.com!

    Με τιμή,
    Κωστας

  10. Χαχα… κ γω αυτό έψαχνα για να βάλω κάτι στο δικό μου blog…! Λύσσα δεν λες τίποτα🙂

Σχολιάστε

